Jsou zde emulovány téměř všechny známé
vlastnosti grafického čipu GDG a navíc i
částečně nedokumentované režimy. Obraz je
vykreslován přes tzv. scanlines, tzn. simuluje se
zde věrně běh paprsku po televizní obrazovce
včetně zpětných běhů apod. Zahrnuje taktéž i
vykreslování okraje (borderu) ve stejné šířce,
jak je tomu u skutečného MZ-800.Proto by v
emulátoru měly správně fungovat všechny graficky
náročnější programy vyžadující přesné
časování (např. Slap Fight od JO, GP Simulator,
Picture show, FX Sound 4, Game music, MogMog2,
zavaděč u Interkarate+ a mnoho dalších...). Je
možné pracovat jak v základní konfiguraci s 16-ti
KB videoram, tak i s rozšířenou videoram na 32 KB
Pozastavme se nyní u možností nastavení
obrazovky. Je zde na výběr typ monitoru který se
má simulovat (na výběr mezi barevným, zeleným a
odstíny šedé).
Další možností je tzv. vynechávání
snímků, které může částečně pomoci
majitelům pomalejších počítačů (Refresh every
4 frame). Jedná se víceméně o to, že vykreslení
obrazovky SHARPa musí proběhnout 50x za jednu
vteřinu, přičemž pokud použijeme vynechávání
snímků, sníží se tato hodnota na 25, 17 anebo 12
snímků za vteřinu. Čím více snímků je však
vynecháváno, tím více se může zdát
"trhaný" pohyb například postaviček ve
hrách, rolujícího textu apod. Pro majitele
rychlých PC vřele doporučuji pro co
nejvěrnější emulaci nastavit posuvník na hodnotu
"Every 1 frame".
Mezi další patří nastavení rozlišení pro
celoobrazovkové rozlišení. Zde doporučuji
použít nejvyšší možné rozlišení které
zvládá Váš monitor - tím zajistíte dostatečnou
kvalitu obrazu při jeho rozprostření přes celou
obrazovku. Barevnou hloubku můžete zvolit
víceméně jakoukoliv, doporučuji 16 bitů, naopak
nedoporučuji kvůlí rychlosti překreslování
výběr 24-bitové barevné hloubky.
Jako poslední nastavení naleznete položku
"Double screen" kterou přepínáte mezi
dvojnásobným a normálním zobrazením a položku
"Extended VRAM 32K" kterou máte možnost
zapnout/vypnout rozšířenou videoram - doporučuji
ji mít neustále zapnutou.